Oktatási platformot indít vállalkozásoknak a CED Közép-európai Gazdaságfejlesztési Hálózat Nonprofit Kft., amelyen keresztül díjmentes videók és oktatóanyagok érhetők el a résztvevő magyarországi és határontúli kis- és középvállalkozásoknak.

    A társaság hétfői közleménye szerint a platform létrehozását megelőzően a CED felmérte a partner vállalkozások igényeit, és annak megfelelően alakította ki a CEDukáció tematikáját.
    A program célja, hogy összegezze a vállalkozói létformát érintő valamennyi kihívást, felmerülő problémát, majd oktatóvideók, -anyagok és képzések formájában nyújtson ezekre komplex megoldást a résztvevőknek. A CEDukáció így érinti egyebek mellett a vállalatfejlesztés, a brandépítés, az eredményes online marketingstratégiák, a magabiztos előadásmód témakörét. Emellett olyan alapvető kérdésekben segít, mint a megfelelő termék és célcsoport kiválasztása, sikeres online prezentáció létrehozása, de foglalkozik a jó vezető és a sikeres csapat közötti kölcsönhatás fontosságával is.
    “A tematika komplex, ahogy a vállalkozói lét is az. A versenyképességhez ma már kevés egy jó termék, szolgáltatás, legalább ilyen fontos a márkaépítés, a cégre szabott “buyer persona” meghatározása, vagy egy produktív online konferencia megtartása. Éppen ezért törekedtünk arra, hogy a CEDukáció mindezen témákat – és számos egyéb területet – lefedje, és a gyakorlati életben felhasználható tanácsokkal, szakmai ismeretekkel lássa el a vállalkozókat” – mondta Csík László, a CED ügyvezetője.
    A CEDukáció első oktatóvideói, tananyagai elkészítéséhez csatlakozott többek között Kemény Dénes olimpiai bajnok mesteredző, Bolya Imre karizmatréner, a Karizma című könyv szerzője, Kőszegi András márkatanácsadó, a BrandTrand marketing szakportál alapítója, vagy Laczkó Balázs, minősített Google Ads szakértő, aki számos webshop marketingstratégiájának kialakításában vett részt.
    Az ingyenes regisztrációt követően az érdeklődők korlátlan hozzáférést kapnak a program teljes videós oktató anyagához, valamint első kézből értesülhetnek a CEDukáció keretében megvalósuló rendezvényekről.
    A platformmal, illetve a képzésekkel kapcsolatos további információk a CEDukáció oldalon érhetőek el.
    A CED Magyarország közép-európai exportösztönzési és gazdaságfejlesztési törekvéseinek operatív megvalósítását végzi a Külgazdasági és Külügyminisztérium intézményeként. Céljuk, hogy elősegítsék a magyar vállalkozások sikeres külpiacra lépését, ezáltal pedig Magyarország exportvolumenének bővülését, a régió gazdasági versenyképességének fokozását.

Budapest, 2021. március 1.

Forrás: mti.hu